fbpx
Huni Bike WebShop
×
 x 

0

STJEPAN HUNJAK

Pratite blog našeg vozača

Hunjak blog

Ponedjeljak, 09 Rujan 2019 10:53

Električni bicikli i kondicija? Istina i zablude.

Čini se da e-bicikli imaju lošu reputaciju glede kondicije. Mnogi tvrde da vam motor olakšava trening do granice besmislenosti. Pa, pokušajmo sagledati činjenice znanstveno.

Na to su pitanje odgovorili istraživači sa Sveučilišta u Zürichu. Prvo su obavili istraživanje, a nakon toga pratili su svaka dva tjedna gotovo godinu dana preko 10 000 vozača koji su se vozili električnim i uobičajenim biciklima. Sudionici su zabilježili svoje vrijeme u metaboličkim ekvivalentnim minutama (MET) minutama tjedno. (Tjelesna aktivnost umjerenog intenziteta definira se kao ona koja pogodi 3 do 6 MET-a, što može biti lagani tempo vožnje od oko 5,5 do nešto manje od 10 km / h. Vožnja u 15 km / h osigurat će vam MET-nivo od 10.)

Rezultati objavljeni u Interdisciplinarnoj perspektivi prometnog prometa pokazali su da su mnogi korisnici e-bicikala imali naviku i u korištenju klasičnih bicikala. U stvari, korisnici e-bicikala skloni su vožnju e-bicikla ili uobičajenog bicikla duže vrijeme od ljudi koji su se vozili samo konvencionalnim biciklima, objasnio je autor studije, dr. Alberto Castro Fernández, Bicycling. Uz to, putovanja e-biciklista koji koriste e-bicikle i konvencionalne bicikle su duža u odnosu na vrijeme i udaljenost u odnosu na ne-e-bicikliste.

Oni koji su vozili e-bicikle izvijestili su o duljim prosječnim udaljenostima za e-bicikle (9,4 K) i za uobičajena biciklistička putovanja (8,4 K), dok su njihovi konvencionalni biciklistički kolege zabilježili kraća putovanja (4,8 K). Uz to, dnevne udaljenosti za e-bicikliste u prosjeku su iznosile 8 K, dok su konvencionalni biciklisti bilježili 5,3 K.

Ti su nalazi važni iz jednog glavnog razloga: razbijanje stereotipa da oni koji voze e-bicikle biraju lakši put.

"Klišeji e-biciklista koji su stari ili su" lijeni "možda nisu ispravni", rekao je Castro Fernández.

U stvari, to se možda samo svodi na svrhu vožnje.

"Znatan dio ljudi koji koriste e-bicikl može to učiniti jer trebaju napraviti putovanja, koja su preduga ili prebrza za uobičajeni bicikl", rekao je.

Štoviše, vozači e-bicikala izvijestili su o sličnim, pa čak i malo višim razinama aktivnosti kao oni koji su vozili klasičan bicikl. Prijavljena razina tjelesne aktivnosti za e-bicikliste bila je prosječno 4,463 MET minute / tjedno u odnosu na 4,085 MET minuta / tjedno za konvencionalne bicikliste.

„U našem istraživanju otkrili smo da je veći dobitak s obzirom na razinu tjelesne aktivnosti kada e-biciklisti zamijene putovanje e-biciklom umijesto automobilima“, rekao je Castro Fernández. "Nadalje, otkrili smo da se način prijevoza, zamijenjen e-biciklom, i dalje često koristi."

Na taj način „E-bicikli postaju komplementarna opcija mobilnosti“.

Dakle, ako želite poboljšati svoju kondiciju, sljedeći put kada želite pokrenuti, skočite na e-bicikl. Uskoro ćete možda odustati od bilo kakvih putovanja automobilom koja idu u prilog vašem e-biciklu.

Kliknite na sliku ispod i upoznajte našu ponudu električnih bicikla!

 

Video sadržaj

×

TOP